Известие

Collapse
No announcement yet.

Прекъсване на мотора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Прекъсване на мотора

    Здравейте колеги. Проблема го има откакто съм я купил колата, но с течение на времето стана все по-брутален и по-брутален.

    Първо искам да споделя, че колата имаше газово устройство, но никога не е гърмяла. С два дебитомера - нейния си и друг, който купих от Краси Рангелов проблема си остава. Бензиновия и въздушния филтър са нови.

    Ето каква е болката. Когато е студена пали трудно. Трябва с прекъсвания да въртя 2-3 пъти на стартер. Когато запали мени оборотите - форсира се до 1500 и падат до 1100. Подам ли и газ плавно се форсира без прекъсвания, но след като я върна пригасва почти и отново заработва що-годе нормално.
    При рязко подаване на газ, пука отпред в двигателния отсег, преплита като на 3-4 цилиндъра и едва тогава се форсира. При плавно натискане на педала - няма грижи. Мирише ми на богата смес, веднъж държи високи, веднъж ниски обороти.
    Кабелите са на около 4000 километра нова Тесла. И преди и след смяната им проблема с прекъсването си остава.
    Свещите и те са сменени заедно с кабелите - Денсо едноелектродни. При свалянето им снощи не открих опушена свещ. Даже бих казал, че доста добре са работили.

    Купих и Виза унискан - не свети К-линията след свързването и с диагностичната букса на колата, която се намира в тунела зад пулта за управление на климатика.

    Колата е 164, 2.0 туинспарк с бездистрибуторно запалване, фейслифта 1992.

    Моите предположения са :
    1. Запушени инжектори
    2. Съсипана ламбда сонда
    3. Повреда в ТПС-а (със закачена или рачкачена букса от него - промяна няма)

    А вашите предположения ???
    Ще бъда благодарен на всеки, който изрази мнение по въпроса.

    п.п. Газово няма да има повече никога!!!
    ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
    ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
    Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
    Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

  • #2
    Що не почистиш моторчето за празен ход?
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

    Comment


    • #3
      До 1-2 минути след запалване ламбдата не работи, така че едва ли е в нея проблема. Дюзите можеш да ги занесеш за почистване, по-лошо няма да стане. И потърси да я закачат някъде, да се види за аномалии.
      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
      Lancia Kappa JTD '98 -

      Comment


      • #4
        А мислил ли си за проблем в запалителната система и по скоро бобини и комутатори?
        ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
        BMW e39 facelift

        Comment


        • #5
          Бобсън, що мислиш, че вече не е направено?

          Инжекторите ще се носят тая семица.


          Абарт-че, помня, че ти имаше проблеми с бубините и комутаторите - я кажи как ги провери?
          п.п. Свещите са работили перфектно. Няма нито наклепи, нито са износени, нито са зацапани.

          Ще я разчарковам цялата идната седмица. Дано го намеря, че така ме е яд...
          ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
          ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
          Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
          Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

          Comment


          • #6
            Дебитомер ?
            Аз преди време бях си разбутал дебитомера и точно такива си му бяха симптомите само без пукането . Един тесен специалист си игра час и половина и го регулира .
            Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
            Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
            Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Iltcho Покажи съобщение
              Бобсън, що мислиш, че вече не е направено?

              Инжекторите ще се носят тая семица.


              Абарт-че, помня, че ти имаше проблеми с бубините и комутаторите - я кажи как ги провери?
              п.п. Свещите са работили перфектно. Няма нито наклепи, нито са износени, нито са зацапани.

              Ще я разчарковам цялата идната седмица. Дано го намеря, че така ме е яд...
              Щото казваш,ч е трудно пали сутрин и мени оборотите.От запушени дюзи ще пали трудно,но няма да мени оборотите.
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Iltcho Покажи съобщение
                Бобсън, що мислиш, че вече не е направено?

                Инжекторите ще се носят тая семица.


                Абарт-че, помня, че ти имаше проблеми с бубините и комутаторите - я кажи как ги провери?
                п.п. Свещите са работили перфектно. Няма нито наклепи, нито са износени, нито са зацапани.

                Ще я разчарковам цялата идната седмица. Дано го намеря, че така ме е яд...
                Откачаш единия комутатор отдолу,палиш,после другия и така
                ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
                BMW e39 facelift

                Comment


                • #9
                  ПРОВЕРИ СИ БУКСАТА НА ДЕБИТОМЕРА И ТЯ ПРАВИ ПРОБЛЕМИ ПО НЯКОГА

                  Comment


                  • #10
                    Всички предположения са грешни. Отворихме кошницата с бензиновата помпа - УЖАС!!! Гуменият оплътнител е станал на гов..! Запушил цетката на кошницата и цетката на помпата. Не прави налягане. СМРАД! Скъсан маркуч на спиралата вътре, и другия късия. ОК, до тук добре. Всичко е откриваемо. Този гумен успокоител обаче от къде? Някакви идеи? Някой колега да е купувал от някъде ако е сменял това нещо - да каже от къде?

                    Григор ме посъветва - Т&N CAR. Някакви други насоки?
                    Кой магазин им е главното депо?
                    ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                    ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                    Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                    Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                    Comment


                    • #11
                      Такааам. Пак сме на камък. Почистен резервоар, всичко сменено, бензинова помпа - ПЕРФЕКТНА! Маркучи, скоби, абе като за каталог.


                      Резултата :

                      1-во палене - от раз, работа 2-3 секунди, гасне
                      2-ро палене - малко по-трудно, 4-5 секунди, губи обороти и гасне.
                      3,4,5 - същото. Ако я изфорсираш - ок.

                      Инжектори - перфектни, чисти и пръскащи на мъгла, ТПС работещ, дебитомер - добър (от Краси Рангелов), стъпков мотор - работещ, чист.

                      При подаване на газ - пука в смукателя и прекъсва за около секунда, след това се изфорсира като с неработещ цилиндър.
                      При плавно подаване на газ - нема ядове.
                      Свещи - черни, миришещи на бензин. Днес съм поръчал нови 4 електродни, че тея са с 1 електрод ДЕНСО.
                      Кабели - перфектни.
                      Бубини - работещи, хвърлящи искри като за световно.

                      Да не би газта да е пофракала нещо свещите преди???

                      Ламда сонда? Колата е 92-ра като на колегата Gligan с алуминиев смукателен колектор, бездистрибуторно.
                      ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                      ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                      Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                      Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                      Comment


                      • #12
                        А като загрее добре ли е или не си я чакал?
                        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                        Lancia Kappa JTD '98 -

                        Comment


                        • #13
                          Чаках я - как да не съм. Работи по-добре. По-малко прекъсва и не пука. Ама свещите пак са си черни да ги е*а.
                          ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                          ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                          Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                          Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                          Comment


                          • #14
                            Гледал ли си датчика за температура на водата дали правилно отчита?
                            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                            Lancia Kappa JTD '98 -

                            Comment


                            • #15
                              Нов е. Мерен стария и новия - еднакви показания. Не е това... а ми се искаше да е по-просто. Днес ще сменя и свещите. Ако не е от тях - отиваме на 3-ти дебитомер, ламбда и нов гофриран маркуч. На печелившите - честито!

                              Ако и тогава не се оправи - БОБО му е цаката... Аз лично повече кола на ГАЗ НЯМА да карам.
                              ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                              ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                              Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                              Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                              Comment

                              Working...
                              X